Friday, April 24, 2009

Arrrghhh

Tension xabeh2 lg neh..siang td (23hb) aku ada paper Research Methodology..ampeh sungguh apa yang aku study xkuaq lgsung..baek pnya hapai fieldworker training dgn nominal interval tu tp seciput pun x kuaq..maka glabah la aku dlm dewan td..harap2 bleh la lulus dgn jayanya..xmau la atas2 pagaq ja..dh la shari sblum tu ada paper Selling..xda gap langsung klu ada gap musti leh score pnya ah RM..

Skang ni aku overnight kt Hotel Swiss Inn Sg Petani..abang aku dapat bilik ni free sbb dia ahli pastu dia bg aku tidoq maka tidoq la aku sorang2..aku ajak am and geng serumah dia igt nak ajak mandi swimming pool ka men squash ka masuk sauna ka tp tunggu pnya tunggu xsampai2 pun smpai tertidoq la aku..ni terjaga trus online sbb bru prasan ada wireless kt sini and kbetulan aku bwk laptop..boring ah nsib bek td am bg pinjam cita Death Note 1 dgn 2.. nak layan jap ah chiow

0 comments: