Monday, April 13, 2009

My Spaghetti



haha ni spaghetti aku buat pagi tadi.. spaghetti daging cincang nama dia.. ikutkan nak buat spaghetti meatball tapi smlm aku p tesco cari daging cincang abeh plak..tesco pnya besaq camtu pun xda daging cincang ampeh.. adakah negara kita sudah ketandusan lembu?? oleh krana daging cincang xda maka aku amik jalan alternatif dgn membeli daging burger pastu aku cincang2 dia then aku kepai2 bwt bulat cantik2 haha..

Yang dalam tupperware tu aku bwt special utk yg tersayang (extra cheese sbb dia antu cheese).. satg pkui 2 kami nak stadi RM dgn selling kt fudkod..dia nak ajaq aku so aku rasuah dia spaghetti ni siap2...

Yang ni plak aku bwt buah peach campur dgn susu sejat cap Ideal..sedap wo klu makan sjuk2 tmbah2 plak satg pkui 2 cuaca panas.. aku slalu guna buah peach dlm tin cap Steffies kot..xpasti cmana eja dia tp bunyi dia camtu la..
Utk tempahan sila antar email ke akuxjual@yihaa.kom

0 comments: