Wednesday, May 13, 2009

Bosannya cutiii

Perrgh bosan la plak cuti ni membe2 suma jauh2 dah.. nasib baik membe2 skolah dulu suma balik sini ada gak la geng..2 hari lepas aku g lunch dgn membe aku Haziq, anak pengarah UiTM Kedah.. kitorang p mkn kt Macinta Hailam tmpat feveret kitorang.. Haziq ckp dia pun bosan coz blajar kt Melaka dok kolej, balik umah sndiri pun dlm kolej lg (coz pngarah tnggl dlm kolej).. so disebabkan siang2 bapak aku kerja maka aku pun p la lepak dgn haziq ni..petang2 plak p gym dgn dia (gym uitm)
aku mmg kena workout skrg sbb sejak jadi NR aritu badan aku makin membesar huhu..maklum la g klas naik moto..dulu masa duk kolej p jln kaki ja.. so ptg2 Haziq jadi trainer aku la coz dia mmg slalu workout.. And mlm ni lg sorang membe aku akan balik sini..Atras nama dia..study kat uitm sarawak..maka mlm ni complete la geng kamcing lama aku coz kami 3 orang mmg best fren and slalu time cuti2 ada ja aktiviti diorang ni..hehe

1 comments:

Hanis said...

kuikui;p..
mcm kenai?
tapi dimana ya??
tionktionk;p